Wednesday 2 March 2011

~ TERIMA KASIH KAMU YANG AKU SAYANG ~

Aicecehhhh...tajuk cam untuk kekasih hati...mana nak carik???
Kekasih hati ni kalau nak carik kena selongkar kat memana...haha...
Dah basi ke belum cerita besday nih??? Ah, tak kira...mau jugak bercerita...
Nak muntah ke apa ke aku kesah apa... Apa ada hal kan...hehe...

Gembira teramat sangat...besday tahun ni macam yang paling best...
Tak pernah pun nak pikir-pikir hadiah sebelum ni...
Kalau mintak-mintak tu sajalah bergurau...sekali dapat...cane tu???
Ambik jela orang dah bagi...tp dalam hati siapa yang tahu....
Dalam suka, gembira dapat hadiah...jauh di dasar hati ni sungguh menghargainya...
Sedih dan terharu okayyy....tgk, dah kuar cerita sedih plak...ni x best ni....

Aritu dah cerita yang aku beli hadiah besday sendiri...Sony Ericsson Xeria X10...
Pastu dapat hadiah dari Kak Yana, novel "Selamat Malam Kekasih"...
Arini nak cerita hadiah apa lagi yang aku dapat...selagi tak dipenghujung bulan februari, aku masih menerima hadiah...terima kasih yer korang...hehe

White Musk EDT - From Bangah
Thai Silk
Shopping Bag
Souvenir
All This From Kak Jaja
The Bag
Cute Turtle
Shawl
All This From Cik Tan
Ermm...my birthday present....
TERIMA KASIH SEMUA FOR THE RESENT - REALLY APPRECIATE IT!!!
~ KAMU MEMANG YANG AKU SAYANG ~

No comments:

Post a Comment