Monday, 7 March 2011

~ SEBAK - ADA YANG MEMAHAMI ~

Tak habis-habis dengan cerita sedih...alahai...haha..

Tapi apa perasaan korang kalau dalam diam ada orang yang merasa dan memahami apa yang korang rasa???
Ada perkara yang aku rasa tak perlu dikongsi dengan sesiapa pun...
Aku tak bercerita walau sepatah pun tentang perkara tu...
Tidak dengan sesiapa sekalipun...walaupun orang tersebut dekat dengan aku...
Perkara itu dan rasa itu aku simpan dalam-dalam kat hati ni...untuk aku seorang...
Kawan baik malah teman luahan perasaan aku juga aku tidak berceritakan tentang ini...
Tapi ada orang yang dekat dengan aku dalam diam merasa apa yang aku rasa...
Dia betul-betul memahami...dia seolah merasa apa yang aku rasa...
Bila saat dia mengungkap persoalan tentang itu, aku sedih dan sebak...
Bila mendengar segala pendapat dan mendengar segala apa yang dia rasa, aku tak terkata...
Seolah-olah dia mendengar kata-kata hati aku...seolah-olah dia dapat membaca fikiran aku...
Mungkinkah sebab kami dilahirkan pada bulan yang sama dan berjiran tarikh lahir???
Thanks Kakak Cayunk sebab memahami Intan...I'm speechless bila akak berkata-kata tentang itu...
Janji...!!!
Cerita itu hanya kita berdua eyh..hanya kita berdua sahaja!!!

2 comments:

  1. wooooo....sapa itew????huhu..along kenai dak?HAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. haha...
    mestilah along kenal sgt...

    ReplyDelete