Saturday, 19 February 2011

~ THANKS A LOT ~

Yeay...yeay...!!! dapat hadiah...dapat hadiah birthday...

Sungguh gembira nampaknya di situ...
Opkos la gembira...dapat hadiah kannn...
Aku ni taklah berharap dapat hadiah-hadiah ni bagai...
Umur pun bukan masuk 14 tahun...dah 24 tahun tau...
Tp still muda remaja comel lagilahh...(nak muntah ke tu???hehe)
Tapi sangat menghargai mereka yang telah memberi hadiah pada aku sempana hari jadi aku yang lalu...
Hadiah itu juga turut memberi makna dan kenangan terindah pada aku...sangat indah...!!!
Janji aku, hadiah tersebut akan sentiasa dalam keadaan baik ever lasting...sampai bila-bila pun...
Seriusly...aku seorang yg begitu menghargai pemberian orang sekali pun hanya plastik gula-gula...

To My Enche,
~ Thanks a lot... hadiah kamu mmg buat saya sedih dan terharu kerana sangat gembira... saya ingat kamu main-main je SMS saya bertanyakan hadiah... rupanya kamu bersungguh... saya janji simpan hadiah tersebut sebaik-baiknya... hadiah tu menjadi antara barangan kesayangan saya sekarang... kamu juga saya sayang sangat...hikhik...

To My Kakak,
~ Kak... thanks for the novel... tak sangka ada hadiah utk Intan... tajuk novel tu bagai membuai-buai tidur malam Intan... macam termimi-mimpi ada orang wish "Selamat Malam Kekasih"... memang nyenyak mimpi indah tidur malam kan... hehehe... pasti akan baca sampai habis dan menjadi koleksi novel kesayangan Intan... nanti Intan balut cantik-cantik... dah habis baca nanti, akak baca jugak eyhhh... sayang sangat kat akak...
Present from My Kakak...comel jer...
And this is the novel...suka sgt!!!

2 comments:

  1. kak,
    nadia pinjam gambar akak! ;))

    ReplyDelete
  2. it's ok nadia..
    dh bce pun entry awk..
    hehe...

    ReplyDelete