Wednesday 9 March 2011

~ BERI SAYA SEDIKIT RUANG ~

Tahlah...kat mana silapnya???
Mungkin silap tu datang dari aku sendiri...
Mungkin tanpa aku sedar...
Mungkin juga bukan salah aku...
Tak mungkin untuk menuding jari pada orang lain...
Sebab aku tau kesilapan itu bukan dialu-alukan...
Kesilapan itu tanpa kesedaran...dan kesilapan itu berlaku diluar kuasa pemikiran...
Tapi kerana kesilapan itu berlaku situasi tegang...
Dan dalam situasi itu juga di rangkumi dengan keadaan emosi yg tak terkawal...
Dan sekarang, berlaku keadaan yang sangat tak harmoni macam selalu...
Hilang gelak ketawa...hilang gurau senda...hilang kasih sayang...
Sumpah, tak pernah terdetik kat hati ni perasaan "tak suka"...
Sikit pun tiada...malah perasaan sayang tetap dihati...
Intan rindu sangat!!!

Beri aku sedikit ruang untuk berfikir...
Beri aku sedikit ruang untuk melihat diri sendiri...
Beri aku sedikit ruang untuk terus mencari ketenangan...
Beri aku sedikit ruang untuk terus menyayangimu...

Kecewa dengan diri sendiri dan kesian dengan "dia" yang memberi...
Aku tau dia ikhlas sangat memberi...
Tapi kini pemberian dia menjadi kontroversi yang tak pernah diminta...
Dia tak perlu tahu apa yang berlaku kini...pasti dia sangat kecewa...
Cukuplah segala pengorbanan dia yang tak terbalas lagi...
Maafkan Intan yer...!!! Intan hargai sangat pemberian itu...
Bagi Intan ruang untuk tunjukkan kembali yang Intan betul-betul hargainya...
Intan tetap sayang selamanya!!!

No comments:

Post a Comment