Sunday 27 March 2011

~ TOUCHING : THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR CONCERNS

Yer...saya betul-betul mengalami sakit tekak...
Sakit tekak yang membuatkan tonsil saya mula bertindak..
Maka, saya akan menjadi pendiam untuk seketika..
Kerana suara pun segan-segan nak keluar...
Dah biasa macam ni...tapi harap-harap esok suara saya kembali menunjukkan diri...
hurmmm...

Tapi dia, seorang kawan baik saya sungguh mengambil berat...
Mungkin selepas baca post saya di wall Facebook...
Sob...sob...Touching pulak...tersentuh hatiku ini...
Kamu sungguh baik hati...saya tahu kamu baik...
Walaupun kadang-kadang kamulah yang menyakitkan hati...
Tapi saya tak pernah ambil hati...kamukan kawan baik saya...

Sebenarnya sungguh tak sangka dia begitu...tu yang touching lebih ckit tu...

*****

uiikk
salam

wslm...
yup..

ape sal
ok ke ari nie

hehe
suara ni segan2 plak nak kuar..

nape lak nie
batuk kew

kan mmg dah sakit tekak...
g plak minum ais kan...
xder la btuk...
kita mmg ada mslh tonsil

emmm xmakan ubat ke?

makan dah...
dok mkn dequadin

emm x pe la klu camtu

ok...xder ape la...
hrp2 esok ok la.
kank ader yg pkai bhse isyarat jer 
hehe

hahahaaaa tol2


*****

;-)

No comments:

Post a Comment