Saturday 12 February 2011

~ ANTARA DUA...DIA ATAU DIA??? ~

Eh...ni bukan entry untuk Farah breep breep tu yer...
Mentang-mentang tajuk entry aku sama mcm title lagu dia...
" Antara Dua "
Ni nak citer kenapa tajuk dah jadi begitu...haishhhh....
Nilah perkara yang sebenarnya macam takder pape tp sangat menyulitkan...
Nak menjaga hati dua orang yang konon agak-agak dekat dengan aku...
Tapi aseklah aku yang nak menjaga hati diorang...
Kalau lebihkan yang sorang, lagi sorang kecik hatilah pulak...
Begitulah sebaliknya...wah, complicated!!!
Kalaulah mereka boleh saling memahami...
Macam kata my kakak..."give and take"...
Alangkah bagusnya kalau mereka boleh sehati sejiwa...
Takderlah aku yang merana berada tengah-tengah ni...
So sekarang nak lebihkan yang mana???
Kalau abaikan dua-dua boleh tak???
Tapi kau sungguh baik Intan...nanti kau akan rasa kesian kat diorang...
Diorang ader kesian kat aku??? Ntahlahhhh...tu jawapannya paling tepat buat masa ni...

Eh..aku rasa macam dah berazam baru jer hari tu...takkan lagi memikirkan hati dan perasaan orang lebih-lebih...sebab orang tak pikir hati dan perasaan aku pun...tapi kenapa sekarang nak pikir kan??? only this can describe...sebab mereka orang-orang yang aku sayang... :-(

2 comments:

  1. sape tu tan....hmmm..kwn2 intan la tuh eh..kawan2 biasela..suke wat hal...intan jugak...

    ReplyDelete
  2. tula...nak wat cmne kak...
    kwn pny psl..
    syg pny psl...
    ikutkan jelaaa...
    tersepit di tgh sgguh sakit tauu...

    ReplyDelete