Sunday 6 February 2011

~ Contest Si Manis Berbaju Kurung ~

Weeeeeeee....
Kenapakah berdebar-debar pulak nih?? adeh, nervous la pulak...Hahaha..mau tak berdebar, 1st time aku nak join contest nih... moral support pleaseeee...hehe...
Ceh, nervous kalah nak jawab soalan final exam...lebih jer kau ni Intan.. :-)
Aku telah di tag oleh Cik Purplepokoyo untuk join contest ni...thx yer Cik Purplepokoyo atas ke'tag'an anda ini...haruslah mencuba sebab tak pernah lagi join contest before nih...maka untuk penyertaan kali pertama tidak memikirkan sangat menang atau kalah..hehe... 
Thx juga pada Azalia Hj Salleh sebab menganjurkan contest ini ...!
Kalau korang nak tau lebih lanjut dan segala detail mengenai
"Contest Si Manis Berbaju Kurung"
silalah klik banner kat bawah ni yer...




Maka sesi menggeledah gambar-gambar dalam lappy pun bermula...
Aku memang banyaklah gambar ayu berbaju kurung...tapi untuk mempertaruhkan gambar tersebut di contest ini haruslah memilih yang lebih comel dan ayu gitu...perasan betulkan aku nih..hehe...
Selepas menggeledah lappy, external dan berfikir pro & contra nya,
maka sebulat suara (suara aku jer) aku memilih gambar ini!!!!

 ~ Di kampung halaman terchenta (Jelebu, Negeri Sembilan) ~

Heh, okey ke tak nih??? Aku rasa dah cukup menyerlahkan kecomelan aku nih...
Dengan baju ala-ala eskrim 'paddle pop' gitu...hehe...
Ni adalah gambar di Aidilfitri tahun 2010...baru lagi nih... 
Gambar ini telah diambil di kampung halaman terchenta aku...
Tu pasal background tu macam bekas tapak sawah...dah memang sawah pun dulu...

Maka dengan ini saya mahu tag...
My Sis - Yana
My Fwen - Lyana

No comments:

Post a Comment