Sunday 20 May 2012

~ PAVLOVA ~

Dah lama teringin nak makan Pavlova
Nak buat sendiri sgt malas sbb yg nak makan di rumah hanyalah 3org
Kalo buat adunan mesti jd byk, nnt membazir
Alasan!!! Katakan kau mmg MALAS Intan! Hahaha...

So minggu lepas usha-usha belog Kak Ema
Saya dah jadi regular customer Kak Ema sejak 2 tahun yg lalu
Abg-abg saya kahwin, kek mesti order dgn Kak Ema
Sangat puas hati...5 star!!!

Berbalik pada pavlova..lepas usha belog Kak Ema tu tetbe rasa nak order
Maka terus online FB..tgk Kak Ema pun online
Terus online order dgn Kak Ema utk pickup on 19th May...
Okeh deal!!!

So smlm sy bekerja...maka adalah peluang pergi pickup Pavlova tu
Bos tiada, maka saya curik2 keluar kejap..pickup point sy selalunya di Jusco
So husband Kak Ema delivery jam 10.40am...
Bila dah bayar and amek Pavlova tu, saya terus terbau sesuatu yg sgt fresh
Gila tak fresh, buah-buahan sume yg fresh tau....
Curik2 tinjau sebab tak sabar nak tgk Pavlova on real..slalu tgk dalam gambar jer
So, amek kau...penuh fresh fruits atas nyerrrr...
Strawberry, grape, kiwi and markisa...yg masam-masam sbb kata Kak Ema Pavlova ni manis so kena letak buah yg masam-masam utk balance rasa manis tu...okeh, stuju!
So, buah-buah itu sooooooo wangiiiiii sgt bau dia membuatkan saya tak sabar nak sampai ke ofis semula sbb nak makan!!
Separuh makan kat ofis bersama Opismate...separuh lagi bawak balik makan bersama ibu dan ayah..
Kerana ketidaksabaran utk makan itu Pavlova, maka saya lupa utk snap gambar...cis!!!
Gelojoh sangat kau Intan...hahahaha
So meh tgk gambar Pavlova yg saya copy dari belog Kak Ema (pilih yg lebih2 kurg mcm Pavlova saya smlm)...sorry Kak Ema...hehehe...

So, korang kalau nak order cupcakes, cakes, pavlova, cheesetarts dan lain-lain lagi boleh la pergi ke belog Kak Ema...utk birthday yg tersayang ker kannn...nak kahwin, nak bertunang...
klik nih yer...-------> http://dlovelymuffin.blogspot.com/
Sepanjang saya order dgn Kak Ema, saya sangat berpuas hati...so cubalah...

Update: Okeh...gmbr di bawah ni adalah gambar sebenar Pavlova yg saya order dr Kak Ema...sibaik Kak Ema ada snap gmbr Pavlova yg saya order...so, curik lagiiii...maaf Kak Ema...

Yummy kan???? jatuh chenta la saya....


~ L.O.V.E. ~

2 comments:

  1. nadia pon baruuuuuu je makan pavlova ni tadi. first time. :) mungkin tekak kampung kottt.. xberapa nak boleh terima. satu dua mulut ok la. huhu

    ReplyDelete
  2. nadia...
    sedap tu mmg sedap tp betul, xleh mkn sekali banyak...dan kena makan beramai..klo kite mkn sensorg jer x best jd nye... :)

    ReplyDelete