Tuesday 15 May 2012

~ GUNDAH HATIKU ~

Haishhh
Bakpo pulok sayo ghaso mace2 nih??

Gundah rasa hati...resah semacam jer...

Baru lepas selesaikan semua dokumen yg nak di pos ke UiTM
Esok nak courier dah..harap takder yg tertinggal
Dan dengan penuh harapan juga dokumen ni selamat sampai ke sana
Minta dijauhkan sebarang masalah dalam proses permohonan saya ni

Bila dah selesai siapkan dokumen-dokumen, hati ni berdebar-debar pulak
Adalah saya takut utk belajar kembali???
Bukan takut sebenarnya...yelah dr 2008, sekarang nak belajar kembali
Memang macam-macam yg saya rasa

Risau tak boleh menerima pelajaran tu..otak dah tepu!
Susah hati nak melalui sesi belajar tu..kawan-kawan...lecturer...macam mana agaknya...
Boleh ke saya manage masa dan berkorban waktu cuti saya??
Tabahkah saya nak berulang ke Shah Alam seminggu sekali berseorangan???
Assignment?? Presentation?? Mampukah saya???

Tapi.....saya ada keluarga yang support saya...
InsyaAllah, saya kena bina keyakinan dari sekarang
Saya kena kuatkan semangat dan percaya pada diri
Persediaan awal kan...manalah tau dapat pulak nanti UiTM tu

Ye, saya BOLEH!!!!!!!!!!!!

P/S: Errrrrrrrr......huwwwwaaaaaaaaaaaaaaa....dup dap dup dap...

No comments:

Post a Comment