Tuesday 10 January 2012

~ 1st SHOPPING IN NEW YEAR 2012 ~

Hoit!
Bukan shopping sangat punnnnnn
Lebih kepada membeli keperluaan jer
Tapi keperluan yang mengada jer lebih
Hahahaha

Tujuan utama adalah untuk membeli hadiah seseorang sempena dengan hari jadinya
Tak tau nak beli apa sebenarnya
Puas dah pikir...dan pikir punya pikir hingga ke kerahan idea yang terakhir
akhirnya dapat jugaklah hadiah yang saya rasa ok dan sesuai kot untuk dia...
Nak tau saya belikan apa???
Ini dia....
Rasa macam nak beli untuk diri sendiri jgk...nnt pinjam eyhhh....huhu
Lepas dah beli hadiah, tetiba tingat kekadang perlu stoking duk dalam opis tu
Especially time-time demam macam ni
Orang lain biasa jer...saya yang sejuk lebih...
Tang kaki memang tak boleh blah tahap sejuknye tuh...
So, dengan perasaan mengada nak g beli stoking baru...
Ni dia...
Wakaka...gambar lembuuuu...comel tak?? colorful lagi tuh....
Sox World...JJ S2...
Lepas tu tingat plak jerawat yang tumbuh macam cendawan lepas hujan nih
Acne Gel kat umah time-time camnilah nak habes bagai
Maka saya menapak ke Watsons....
Kali ni beli Acne Gel NuTeen...
Nak try plak yang lain...so kawan suggest yang ni...
Meh tgk...
Try dulu keberkesanannya...
Pastu nampak sample Bio-Essence...
Letak macam nyorok-nyorok jer
Nak kasi kat orang ke tak gaknya
Tapi saya amek gak...
Suka yang free kannnn...
Cover luar...
Dalamnya ghupe cenggini...
Dah sudah membeli sedikit dan sebanyak
Nana dah kelaparan...
Nak makan dulu...tapi time dah agak lambat
Jam dah menunjukkan 9.40pm..
Maka tapau jerlah McD...
Lagi pun katanya nak tgk bola gak NS vs SEL...
Elok gak dia tapau jer
Saya kan ber'diet' sekarang
Wakakaka...
Jangan tidak dah singgah McD tu
Saya beli Apple Pie...bagi kat ibu je...
Saya dah makan roti dgn lauk before berdating dgn Nana...
Buat Ibu....saya makan segigit je...huhu...
So...selesai malam saya bersama Nana
Ada juga kawan yang sudi menemani di saat saya keseorangan je kini
Ala...kalau Nana tak free pun saya boleh bersendiri...dah biasa punn...
Kebetulan Nana memang belum bekerja lagi...dia kebosanan...
Dapatlah menemankan saya...thx a lot Na!

~ S.M.I.L.E. ~

No comments:

Post a Comment