Tuesday 10 January 2012

~ MENU BUDAK DEMAM ~

Hehehe...
Saya dah elok pun dari demam
Cuma tinggal selsema dan batuk yang agak teruk
Ni yang melemahkan...tak bersemangat bila dalam keadaan begini
Hadoi laaaaaaa....

Tapikan..nak citer ckit laaa...
Entry before ni ada cakap yang kalau time demam pun saya masih berselera makan
Macam mana ayah tak peing dengan anak perempuan dia satu-satunya ni
Boleh pulak balik dari klinik hari khamis tu, keluar dialog dari mulut saya
"Adik rasa macam nak makan McD laaaa..."
Ayah pun berkata "hah?? demam ke tak ni? Selera jer..."
"Adik demam la ni...tu yang nak McD tp bubur ayam laaaa..."
Jawab ayah "Bubur masak kat umah ni tak nak?"
"Tak nak...nak McD jgk...."

Kasih seorang ayah kan.....siap bagi RM50 soh g beli sendiri...
Tapi malam tu selepas balik dari klinik keadaan saya macam segar sedikit
Maka saya drive dengan ditemani ibu ke McD...
Dapatlah menu-menu seperti yang diinginkan...
Tapi menu orang demam laaa...meh tgk...
Bubur Ayam yang penuh dengan ayam
Twister Fries
Arabic Coffee yang best!
Amacam??? Demam ke tak sebenarnya??
Demam ok..cuma tetap berselera...
~ Weeeeeeeeeeeee ~

2 comments:

  1. haha...
    demam tu along..
    tp nak wat cane..intan klo demam selera mkn mcm tu jgk...huhu

    ReplyDelete