Monday 9 January 2012

~ SALAM 2012 ~

Rasanya macam dah terlambat nak ucapkan Salam 2012
Tp keadaan membataskan pergerakan jari-jemari saya saat kemunculan 2012 yang lalu dan saat 2011 ditinggalkan
2011 ditinggalkan penuh dengan kenangan terindah dan 2011 juga penih dengan kesedihan yang sangat-sangat mendalam buat saya...kesedihan dan kehilangan...
Walau apapun,
SELAMAT DATANG
Dengan penuh rasa kesyukuran saya limpahkan ke atas rahmatNya
Saya masih diberi peluang untuk meneruskan kehidupan untuk tahun seterusnya
Allah masih memberi peluang untuk saya berubah menjadi yang jauh lebih baik
dan dengan penuh pengharapan dan doa yang dipanjatkan kepada yang Maha Esa
Saya berharap agak 2012 memberi sinar kebahagian dengan meninggalkan segala kesedihan
Agar 2012 juga datang satu semangat baru untuk meneruskan kehidupan
dan apa yang begitu penting buat saya adalah sesuatu perubahan kearah yang lebih baik...
Mungkin juga dipertemukan dengan jodoh terbaik buat saya...InsyaAllah...

Tirai 2012 dimulakan dengan keindahan buat keluarga saya
pada 01/01/2012 adalah berlangsungnya
Majlis Resepsi Perkahwinan ZUL & NINA
iaitu abang saya yang ke-2 bersama isteri tercinta yang diijabkabul pada 04/12/2011 yang lalu...
Segalanya adalah yang terindah pada hari tersebut
Segalanya berjalan dengan lancar
Memandangkan ini adalah pengalaman pertama kami mengadakan majlis perkahwinan di dewan...
Malah di antara saudara-mara juga inilah kali pertama menguruskan majlis di dewan sebesar Dewan Majlis Perbandaraan Seremban...
Haruslah ibu dan ayah berasa berdeber-debar..
Takut majlis tidak berjalan dengan seperti yang dirancang
Tapi berkat kerjasama seluruh ahli keluarga PEKETA
Majlis telah berjalan dengan jayanya...
HAPPY WEDDING
HERE AND AFTER
BANGAH & KAK NINA

No comments:

Post a Comment