Friday 16 December 2011

~ MEMBELI & MEMBELAH ~

Woootttt...woootttt....
:-)

Harini hari yang agak ceria bg saya
Hari yang bergelak ketawa
Hari yang agak kerajinan
Dan hari membeli & membelah buat saya
Habis duit dekat rm100 jgk...haihhh...

Jumaat yang indah
Walaupun pd awalnya dah terasa macam hari yg nak kena marah
Tapi Allah melindungi saya dari kena marah tersebut
Bos tak jadi menjejakkan kaki ke Opis hari
Alhamdulillah...selamat saya
Bukan apa, mmglah salah sendiri
Tapi bukan kesengajaan  utk menghilangkan dokumen tersebut
Lebih tepat lagi, dokumen tersebut 'missed place'
Nanti saya carik lg mesti jumpa...dah biasa mcmtu

Di waktu tghari
Saya membawa diri
Yela, sekarang ni orang dah tak sudi nak kuar bersama
Walau apa pun saya boleh membawa diri sendiri
Tak perlu mengharap pada orang lagi
Nak tau saya ke mana???
Parkson Seremban Parade!!!
Dapat McD freeee...
Thx Enche Fahmi sebab memberi rm50 setelah di paw oleh saya
Tapi saya menunaikan amanah awak untuk beli McD...
Tapau je bawak balik Opis...kihkihkih
Tujuan utama ke Parkson adalah untuk membeli hadiah kahwin kawan saya
Ini la ghupe hadiahnye...okey la kan...dr xder langsung...

Album sebagai hadiah perkahwinan....
Lepas tu teringat nak beli sepit rambut
Maka mata saya mula melilau mencari sepit rambut
Dan...saya terbekenan kat sepit rambut yang kecil-kecil wane-wani lg
Haruslah belikan...

Sepit wane-wani pojaan hati...sepit besar haruslah wane merah...
Tali handphone bergayut...abaikan handphone tersebut...hihi
Di petang hari
Tak rasa nak balik lambat
So kul 5.40pm dah kuar dari Opis
Patut pun tak rasa nak balik lambat sebab langkah seterusnya adalah ke Giant
Tetiba teringat nak membeli wrap paper utk hadiah tu
Oh, salotape juga tiada
Dan jalan punya jalan dalam Giant tu ternampaklah ini...

Libresse Pantiliner & Maxi...ada free gift yg menarik hati...
Percayalah...free gift tersebut yang membuat saya nak membeli stock Libresse ni...
Jom tgk free gift ape yer...

Saya memang suka free gift...
Ni ghupenya bekas pad...sangat sesuai untuk bawa spare kemana-mana 
Boleh muat dalam 2pcs pad...best!!
 Eh...
Masa tgh belek-belek mende2 ni kat umah
Saya baru terperasan ada lagi free gift yang dia bg
Tetiba teringat zaman kanak-kanak
Igt x dgn patung-patung kertas yang kita boleh tukar2 baju dia
Ingat x...? Ingat x..??
Saya dulu memang suke main patung kertas tu
Leh la saya main mende ni balik...hohoho...
Lepas kuar dari Giant, saya menuju ke MPH Bookstore
Walaupun saya tak membeli buku, tapi puas hati dapat belek-belek
Maklumlah, ada g 3novel x bace lg + 1buku motivasi wanita
Hahahha...sebab tu x beli buku dah sekarang
Tapi saya beli nih....hurmmm

Diari cinta...nak start tulis for 2012 nnt....
Hohohoh...siap beli sebatang pen khas untuk menulis diari
Harap-harap saya rajin untuk terus menulis sampai penghujung 2012 nnt

Kesimpulannya....
Saya berhabis dalam rm100 untuk satu hari sahaja
Berbaloi-baloiiiiiii...sangat!!!!!
Bluweeeekkkkkkkkkkkk

No comments:

Post a Comment