Sunday 18 December 2011

~ LAYANNNNZZZZ ~

Huh...internet ini sgt menguji kesabaran
Dah 2 hari streamyx buat perangai mengada dia
Dah lama sgt kot dia tak menggedix
2 hari ni mengada-ngada sangat plak
Penat tau tunggu video-video nih selesai diupload
Saya sikit punya excited nak meng'upload tapi lembab kalahkan siput
Pastu boleh plak nak putus-putus line
Kejap nak kena klik repair, kejap restart, kejap reboot
Sudahnya saya biarkan jer, merajuk dgn kau tau streamyx
Finally pakar saya pulang semalam
Sentuhan dia mungkin ditakuti oleh streamyx
Maka internet nih kembali okay!
Hahahhahaha

Meh layan lagu yg memberi kesan mendalam pada saya
2 lagu ni memberi makna dalam kehidupan saya
Lirik-liriknya seolah menceritakan kehidupan yang sedang saya lalui
Tapi saya tak mau sedih-sedih lagi
Cuma lagu ini mengingatkan saya pada kenangan tersebut
No more tears...hehe

 Enjoy!!

1st song...Lahar Cinta by Finalist
Lagu ni saya tujukan kepada dia yang telah bergelar 'Pengantin Baru'



2nd song...Ombak Rindu by Adira & Hafiz
Buat dia yang memberi sinar kehidupan harian...
Walaupun penah merasa 'rasa' itu utk seketika
Tapi kami selesa sebagai teman tapi mesra...weeeeee~


No comments:

Post a Comment