Friday 15 March 2013

~ KATA STUDENT KANNNNN.... ~

Haaaaa....kata orang rezeki tu ada di mana-mana
Rezeki sebagai seorang pekerja...seorang anak...seorang pelajar
Saya ni memang suka buku...tp kekadang tu tak terbaca jer buku yang dibeli
Kekadang tu tak terbeli jugak...berkira-kira duit gaji..alahaiiii... :(

Tapi...bila dah bergelar pelajar kembali, seronok pun ada...
Tambah-tambah bila result pun mencapai target
Walaupun taklah sebaik mana, tp atas usaha sendiri sy melepasi target yang saya cipta sendiri
Alhamdulillah...ibu ngan ayah pun boleh senyum-senyum gembirakan

So, sebagai pembuka semester baru nih, saya telah menjelajah ke UiTM untuk mengambil pemberian Kerajaan Malaysia kepada semua pelajar Fulltime & Halftime, IPTA & IPTS
Tau tak ape??? 

Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M)

Bagai orang mengantuk disorongkan bantal
Tak sabar nak shopping buku...
Tapi sebelum tu kena kenal pasti buku-buku yg sepatutnya dibeli dulu
Dah selesai beli yang patut, baru beli yang tak berapa patut tuh..alalalalaa 
Saya pencinta buku...harap maklum :)

Lagi 1 kan..saya dapat Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia

Lepasni kalo nak makan Kepsi, tunjuk dulu kad nih
Nak beli buku? paasti boleh dapat diskaun best
Macam-macam sebenarnya boleh menggunakan kad nih
Tapi, gunakan dengan berhemah dan cara yang betul
Jangan ambil kesempatan yer...huhu
Kad ni akan tamat sah laku serta-merta bila korang habes belajar...
Nampak tak tu, student PJJ nih akan tamat belajar tahun 2017??
Haaaaaa????? lamenyerrrrr...

:) :) :) :) :)

P/S: Oh yerrrr...terima kasih Kerajaan Malaysia atas keprihatinan ini...sangat-sangat menghargainya... :)

No comments:

Post a Comment