Tuesday 12 March 2013

~ HAPPY 26TH BIRTHDAY, INTAN!!! ~

Ishhhh...cerita basi lagi dan lagi
Dah sebulan baru nak hapdet!
Mana pergi semua masa saya?? dihabeskan dengan TIDO!
Almaklumlah, semester baru bakal bermula
Maka. masa tido sy akan kembali suntuk
Jadi tidolah sepuasnya dulu sebelum tak cukup tido nanti
~~~Heheheheh~~~

Ok..ok..
Seperti 26 tahun sebelum ini, tanggal 16 February adalah Hari Ulangtahun saya...
Jadi 16 February 2013 adalah Hari Ulangtahun Kelahiran saya ke-26!!!!
Beb...26tahun dah umur saya...26???
(Pejam mata lelame....dan buka semula)...
argghhhh masih di alam realiti...26 tahun dah weiiii!!!

" SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN, INTAN!!! "

My birthday cake by Abg Mazhan...!
26 tahun sudah saya di atas bumi Allah ini
Syukur masih diberi kesempatan untuk terus hidup di atas muka bumi ini
Meneruskan kehidupan dengan orang-orang yang saya sayang
Terus bermanja dan bergembira dengan kesayangan-kesayangan

Me!!!
Seperti tahun-tahun sebelum ni, doa saya masih sama...

Semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia bersama keluarga, diberikan kesihatan yang baik, bla...bla..bla...semoga dikurniakan seseorang yang boleh menjadi imam saya dan pembimbing saya menuju ke syurga...in shaa ALLAH...

Okehhhhh...
Nak tau apa hadiah saya dapat tahun ni???
Satu penghijrahan yang kalau boleh taknak
Tapi...demi keselematan diri, saya rela dalam terpaksa..
Redha...


Haaaaa...inilah dia...(abaikan saya..focus cermin mata shj!)
Dah kena pakai cermin mata
Dan ia telah disponsor oleh Ibu sempena birthday tahun ini
Atas nasihat doktor, saya terimalah cermin mata ini sebahagian dari diri saya
Lagipun saya belajar, nnt dalam kelas tak nampak pulak ape lecturer ajar
Nak drive jejauh tu 1 hal lagi..kalo hujan langsung mcm kura-kura drive
Itu pun kira macam meraba jer drive..
Bahaya betul..sem lepas musim hujan la pulak
Setiap kali balik dari Shah Alam, mesti hujan lebat..
Cabaran seorang pelajar..
In shaa Allah, dgn cermin mata pemberian Ibu ni, saya boleh fokus lebih lagi dalam study nnt...
TQ Ibu sayang!!!!

P/S: Terima kasih atas doa sahabat-sahabat dan keluarga tercinta buat saya... :)

No comments:

Post a Comment