Monday 18 February 2013

~ TINGGAL KENANGAN ~

Hurmmm
Bukan niat nak mengingati kisah lama..jauh sekali utk berharap lagi
Tapi tak salahkan kalo kita menyimpan sesuatu sebgai kenangan??
Bila kita tgk benda tu, kita imbau kembali kenangan
Sekurang-kurangnya saya masih mengingatinya
Mengingati...mengenang...untuk sesuatu yang baik
Tapi biarlah apa-apa pun saya simpan jauh disudut hati
Yang penting kita enjoyyyyy!!!!

Eh...sebenarnya masa kemas-kemas beg duit haritu terperasan kembali benda nih...
Duit pemberian dia suatu ketika dulu saya tak gunakan pun
Saya minta Kak Yana buatkan bentuk LOVE
Sampai harini saya masih simpan dan tak gunakan pun
Sampai bila??? Saya tiada jawapan lg buat masa ni..takde..


Tetiba teringat pulak..
Dulu ada orang topup kan credit telefon
Dulu ada orang bagi duit belanja
Dulu ada orang nak belanja breakfast
Sekarang kena berdikari...jgn berharap pada org lagi...

Ingat Intan...ingat!

No comments:

Post a Comment