Sunday 21 October 2012

~ ANTARA CINTA & AIRMATA ~

Demam pun demam jugak
Tapi bila dah berjanji kena tunaikan
Walaupun keadaan kurang selesa, tapi ku tetap penuhi jua

Hidung nih sroottt...sreetttt...
Batuk plak dah macam oran tua..nak terbelahak bagai

Sampai-sampai jer kena tegur dgn tuan badan
"Asik demam jer..jagalah kesihatan..."
---- baiklahhhh...tp jgn bebel boleh??

Kena tegur lagi...
"Awak jgn tulis cmtu lagi...amik sbgai salah 1 cabaran utk tempuh"
---- ialahhh...dah menyakitkan hati..tu psl demam kot,sy beriya buat assignment tp dia dtg n tumpang nama je..cis di situ...huh!

eh eh, tp entry sy tu dah kena delete..mendengar kata btol kau Intan...huhu
Org ckp klo mendengar kata nih, maknanya dia suka kat org tu...
Hurmmm...suka tu sukalahhh...tp no heart feeling...biasa jerr...

Hoihhhh...sibaik mak kamu tak tanya mcm-mcm tau
Kalau byk soalan, sy sumbat dengan pau amik kat Kak Yana tu
Tp nnt rugilah saya...pau tu sedap dapat kat mak awak pulak..hahaha
Tapi memang rezeki mak dialah kan..abes sume pau tu saya bagi ke mak dia
huhuhuhu...

Part paling best...
"saya kawan dengan K dah lama makcik...tapi kawan2 mcm tu jela..."
"kenal dia dari Afin...lama dah kenal..."
"eh xder la...biasa jer makcik..."
"yang itu sy tak tau nak cakap..insyaAllah..."
"saya nak focus utk study makcik..."

"sanggup x kalau nak tggu 4 thn lg..."
eeehhhh...yg ni xckp pun..x..x...hahahha

Jawapan nak selamatkan diri jer..
Makcik, saya malu ok...

No comments:

Post a Comment