Monday 15 October 2012

~ ANOTHER GOOD NEWS ~

Beberapa hari selepas mendapat berita family dia mahu bertemu saya,
sy mengetahui sesuatu yg diluar kotak fikiran sy selama ini...

Selama ni kita berkawan atas tiket Facebook
Walau pun saya tahu siapa dia, tp dia tak mengenali saya
Kami berchatting...berkomen..semuanya dilaman FB
Lebih setahun semuanya terjadi...
Dan selama itu jugalah saya terus beranggapan dia tidak mengetahui siapa saya

Beberapa hari lepas...
Semuanya terbongkar...
Dia mengenali saya rupanya..
Sibaik xde ckp pasal sebarangan sblm ni
Kalo x malu jer ko Intannnn...!

Tapi, walau ada sedikit persoalan di kotak fikiran saya
Saya masih mampu untuk menarik nafas lega, masih mampu tersenyum...
Ntahlah...tetbe hati ni rasa macam tenang..gembira...

Alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment