Thursday 25 October 2012

~ HANCUR HATIKU ~

Ya Allah tabahkanlah hati hambaMu ini
Kuatkanlah hatiku Ya Allah!


Hancur! Lumat! Luluh!


Terasa diri ni dibuang ke tepi olehnya

Apa yang dia buat kini, saya langsung x tau

Dia pergi mana, saya tak tau

Saya tahu pun melalui orang laen

Ditambah dengan SMS yang tidak berbalas

Saya rasa diri saya semakin dibuang oleh dia

Tidak lagi seperti dulu-dulu

Tidak lagi seperti kenangan yang tercipta dulu

Kini hati saya semakin hancur...terguris dalam

Saya tak tahu di masa-masa akan datang, tanpa dia di depan mata saya, mungkin saya semakin diketepikan...

Tapi saat ini, kesukaran untuk saya menanggung kepergian dia semakin terasa

Saya hanya mampu menangis sedih...sendiri..

Tabahlah wahai hatiku...

Walau saya akan kehilangan seorang yang pernah bertakhta di hati saya

Walau saya akan hilang seorang kawan lelaki yang baik pada saya

Walau saya akan hilang seorang yang sabar dengan perangai saya

Walau saya akan hilang seorang untuk tmpt bermanja, teman bergaduh

Teruslah tabah dengan semangat yang tinggi utk meneruskan kehidupan wahai hatiku

Hatiku...sekarang ni pun kita dah diketepikan oleh dia

***Menangis dan menangis terus***

No comments:

Post a Comment