Wednesday 13 June 2012

~ KAMI SEDANG BERCERITA ~

Semalam...
Pandang dari kejauhan

Harini...
Dari jauh dah kelihatan, tapi saya cepat2 membelakangkan dia

Tapi...
Bila ada kesempatan berjumpa dan berbual dengan dia, dan saya melihat pandangan mata dia pada saya, saya tahu saya rindukan dia...saya tahu dia mengambil tahu perihal saya...

Sesekali saya masih beranggapan dia tetap mengambil tahu hal saya...
Sesekali saya rasa seperti saya tiada ruang lagi pada dia...

Mulai hari ini, saya biarkan ia berlalu terus berlalu
Hanya saya, dia dan Allah shj yg tahu apa sebenarnya berlaku antara kami
Kadang-kadang dari pandangan mata, jelas ditafsir sesuatu yg hanya tuan punya badan dan mata yg tahu
Biarkan kami terus memandang dan memandang tanpa sebarang bicara
Kerana kami sedang bercerita berdua...

2 comments:

  1. ala intan...tamo la sedey2..chill ok?

    ReplyDelete
  2. bila hati dah sayang, selamanya dia ada kat hati ni...wlu mcm mana keadaan sekali pun...kkdg kenangan tu singgah semula...wlu singgah sekejap,tetap bg kesan...tmbh2 kalo selalu ada depan mata... okeh along...intan chill nih...cool jer nih..hehe

    ReplyDelete