Friday 15 June 2012

~ KATA HATI SAYA TEPAT ~

Kan betul...sy selalu bersangka baik
Tapi...ada org selalu membuat saya berhati-hati dalam berperasaan
Betul laaa..kena selalu berhati-hati meletakkan hati dan perasaan
Tapi kkdg dia buat saya terus sangsi dan was-was
Hati saya tak mudah ditipu
Cuma kalo saya dah mula sayang, saya akan terus sayang
Tapi dalam erti sayang yg berbeza
Dalam kes ini, sayang sy terus sama wlu keadaan kami berbeza tidak seperti dulu
Dia dah menjadi sebahagian dalam hidup saya...keluarga?? mungkin!

Patutlah...wlupun keadaan kami tidak seperti dulu, tp saya sentiasa rasa selamat
Dia masih ada untuk memerhatikan saya
Menjaga saya wlupun dari pandangan mata
Cukuplah msg dia pada saya kkdg mengingatkan saya dlm beberapa perkara
Sekurangnya saya tau dia masih pedulikan saya...still having care about me...

Saya janji untuk jaga diri saya...tlg igtkan saya kalo saya alpa!

No comments:

Post a Comment