Tuesday 20 March 2012

~ GAMBAR COMEL ~

Hahaha...
Tetiba nak gelak guling-guling
Nak cakap Terima Kasih HOTLINK
Sebab selalu hantar gambar yang comel-comel pada saya
Dengan caption yang buat saya gelak...senyum...dan tetiba berangan
Rasa nak tampar muka sendiri jer time tu sbb senyum macam nak kena hantar PSY
Lalalala...

Kalau korg nak tau, macam-macam gambar sebenarnya yang dah saya save dalam HP saya
Tapi kali ni nak share gambar yang menjadi pujaan hati
Gambar ni sebenarnya bergerak-gerak...tu yang macam have fun ckit...kikiki
Ada sebab disebalik saya suka gambar ni...meh tengok dulu meh...

Mula-mula macam serius lepas tu macam happy....
Perwatakan seseorang...ish ish...

Yang ni pulak??? Tgk gambar dan caption tu dah tau kan...
Hehehe...

Ok...macam mana saya tak senyum sorang-sorang...gelak tetiba...
Sebab gambar-gambar comel nih la...
Terus nak terbayang muka sorang-sorang kan...
Rindu....

:-)

No comments:

Post a Comment