Tuesday 20 March 2012

~ BIRTHDAY PRESENT YANG KETERLEWATAN ~

Hari kelahiran ialah pada 16 Februari yang lalu
Yes!...birthday yang ke-25 tahun
Sangat berdebar-debar nak masuk ke angka 25 tersebut
Boleh pulak demam before hari kejadian...
Tapi itulah kenyataannya...saya kini berusia 25 tahun
Alhamdulillah masih diberi kesempatan menikmati kehidupan di dunia ini

Sebenarnya nak share my birthday present..
Walaupun dah sebulan berlalu, tapi hadiah tetap hadiah...

Tahun lepas birthday ke-24 saya menghadiahkan kepada diri sendiri Sony Ericsson Xperia X10i
Ops...ayah turut menyumbang sebagai hadiah birthday katanya...

Tahun ni sempena birthday ke-25 saya berusaha mengumpul duit untuk menghadiahkan 'laptop' kepada diri sendiri...tp sy hanya mampu menyimpan untuk 3/4 dari harga laptop tersebut.. 
Maka Ayah, Abg & Bangah bermurah hati menambah duit untuk melepaskan hajat saya untuk memiliki laptop baru berwarna merah...wahhhhh...merah...
Kata mereka, ni hadiah birthday la kiranya yer...baiklaaahhhhhh...
Oooo..lupa plak...bangah adalah penyumbang terbesar diantara mereka..kikiki...

Maka bangah pun membuat proses membeli lappy baru untuk saya
Dia sangat pemalas untuk pergi beli di Lowyat mahupun kedai-kedai yang menimbun..
Sudahnya setelah memilih DELL sebagai brand pilihan, dia suruh carik lappy yang menjadi pujaan hati hanya di website DELL...saya pun memulakan pencarian...

Akhirnya hati sudah jatuh cinta dengan lappy merah ini....weeeeee~~~

Baru kuarkan dari kotak....perghhh...jatuh tergolek hati saya masa nih...kikiki
Bila dibuka....adoiyaiii...jatuh cinta sampai matilah...haha
Setelah digodek, hasilnya Kungfu Panda sebagai wallpaper...lalalala
 Opsss...lupa nak cakap...laptop merah saya ni sampai melalui courier service SkyNet pada 15 Mac 2012 yang lepas...kini saya dah beri nama pada lappy saya ni...errrr.....MyBabyYou...boleh x gitu???
Wakakakakka....


Ok...ini pula hadiah terlewat no.2...
Walau terlewat tp saya suka jgk...asal nama orang bg kan, saya mmg terima jer...
Ni hadiahnya...from Bali...
Hard Rock Cafe katanyeeee....huhu
 Thx a lot Kak Jaja for the shirt...
Smart kot t-shirt nih...sibaik saiz boleh masuk tau... :)
Dah siap tergantung dalam almari tu...huhu..
Simple...smart...fuh!
 Actually ada lagi yg Kak Jaja bagi tapi tinggalkan kat dalam drawer Opis...
Nanti dah amek gambar saya tunjuk...
Souvenir from Bali...souvenir orang balik dari Honeymoon katakan...
Hikhikhik...

Terima kasih semua!!!

Doakan yang terbaik buat saya... 

No comments:

Post a Comment