Sunday 27 November 2011

~ KUALA TERENGGANU 19&20 NOV 2011 ~

SELAMAT PENGANTIN BARU
NANI & BIE
Semoga perkahwinan kamu berakhir sehingga ke Syurga

Saya hadir di majlis kamu dengan penuh kasih dan sayang
Serius! Kerana sayang pada kamu itulah buat saya meredah perjalanan jauh untuk ke Kuala Terengganu
Kerana perkenalan singkat 3 tahun tapi penuh dengan kenangan suka dan duka itulah saya betul-betul ingin meraikan hari bahagia kamu...

Saya terpaksa menyusahkan orang untuk menemani saya
Saya terpaksa menyusahkan orang untuk drive membawa saya ke sana
Dan saya terpaksa berada dalam keadaan serba-salah sepanjang perjalanan 2 hari tersebut


Indahnya pemandangan Pantai Kuala Abang... :)












Nanti upload gmbr lg...internet meragam plak di malam minggu ini...

Haishhhh...sambung nnt la eyhhhh....

P/S: Berjaya upload gambar...nak upload semua mcm melampau plak kan...hehe

3 comments:

  1. Nyss tag Intan untuk contest blog super awesome..jom join sesama. =)

    http://optinisstic.blogspot.com/2011/11/contest-blog-superawsome-by-sha.html

    ReplyDelete
  2. ohhh..ingat sajer pijenjalan..rupa2nya ada org kahwin..

    ReplyDelete
  3. along...bru pasan ade komen...
    igt xder org nak bce2 belog nih
    sbb tulis pun ikut suke ati jer
    kiki...
    a'ah...g KT sbb ade kwn kawen..
    alang2 berjalan la...
    tp 2ari jer x puas pun...
    hehehe

    ReplyDelete