Monday 8 August 2011

~ KASIH + SAYANG ~


Hurm...
Saya dah terlalu banyak membazir
Membazir perasaan sayang saya pada mereka
Cukuplah untuk saya curahkannya
Biarlah saya simpan untuk orang yang sepatutnya terima 'sayang' itu
Yer, pasti satu masa nanti sayang itu diterima dengan baik oleh seseorang

Saya sendiri tak tahu dan tak pasti
Samada mereka sedar atau tak dengan kehadiran sayang yang saya berikan
Banyak kemungkinan
1st...mungkin mereka sedar tp tak tahu bagaimana nak memberi ekspresi
2nd...mungkin mereka sedar tp mereka buat tak tahu jer
3rd...mungkin mereka tak sedar dengan kehadirannya
4th...hanya mereka yang tahu... :-/ hanya Tuhan yang tahu...

Rasanya betul kata Kak Yana...
"Bila berjauhan atau bila menjauhi...baru sedar akan kehadiran sayang tersebut"
Time tu mulalah masing-masing nak meluahkan rindu

Owh...saya juga sedang merindui seseorang
Sebab sekarang ni saya berjauhan dengannya untuk seketika
Maknanya sayang saya padanya masih ada
Hanya mengharap dia sedar akan kehadiran 'kasih sayang' saya untuknya

Entahlah...sampai bila akan terus begini...

2 comments:

  1. sampai akhirnye berjumpe dengan seseorg yang ikhlas menyayangi intan......

    ReplyDelete
  2. will wait the moment
    insyaAllah...

    ReplyDelete