Tuesday 23 August 2011

~ INI ADALAH FAKTA YANG BENAR...TOLONG PERCAYA! ~

Hoihhh
Umo ko dah berapa yer Intan???
24 tahun sudahhhhh
Dan selama 24 tahun ni rasanya Ibu dah penat kot
Melayan satu-satunya anak dara dia nih
Ni lah sorang pengarang jantung hati Ibu
Kalau DEMAM...mesti NANGIS!!!!!!

Yang ko dah besar-besar nak merengek tak tentu pasal apsal???
Ikut suka hati aku la kannn...haha
Yang aku menrengek tu kat Ibu aku
Yang aku nak menangis tu kat Ibu aku
Yang aku nak manja-manja tu Ibu aku
Apa korang kesah???

Dah memang dari azali
Perangai yang satu ni memang tak boleh nak tinggalkan
Cengeng...kalau demam mesti nak menangis
Air mata laju jer turun
Walaupun kekadang menangis pun bukan Ibu pujuk...hahahaha


Dan hari ini....
Selepas sebulan...aku DEMAM kembali...

Sebulan sekali mesti demam
Bulan lepas pun demam before pegi Sabah
And now demam kembali
Kembalilah dengan ubat-ubatan


No comments:

Post a Comment