Thursday 6 June 2013

~ SELAMAT PENGANTIN BARU KAWAN-KAWAN... ~

Last Saturday...
Saya menghadiri 2 majlis perkahwinan kawan-kawan saya
Paling best 1 majlis kawan sekolah rendah, 1 lagi kawan sekolah menengah
Haishhh...time tu jugaklah nak mengimbas kembali zaman persekolahan yang pernuh corak dan warna
Tengok mereka bersanding, teringat macam mana dulu kitorg bestfriend boleh tepuk tampar, gurau senda
Tapi bila dia dah berpasangan bersama suami dan isteri masing-masing, perasaan sedih mencuri sedikit ruang dalam pada saya turut gembira melihat kebahagian mereka...

Anyway...doa saya sentiasa mengiringi kalian dua pasangan
Semoga berbahagia hingga ke Syurga dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah

SELAMAT PENGANTIN BARU
KHAS BUAT...

HAFIZ & WAWA
**Apis ialah kawan baik di sekolah menengah..semoga menjadi imam terbaik buat isterimu...**


dan.....


SHAMIRA & ZAFRI
**Mira ialah kawan baik di sekolah rendah...semoga menjadi pendokong terbaik buat suamimu...**

P/S: Doakan kebahagiaan saya juga yer...bertemu bakal imam terbaik sepanjang hayat...in shaa Allah...Amin...

No comments:

Post a Comment