Thursday, 6 June 2013

~ ENTRY BERSAMBUNG...PERCAYA TAK YANG MEREKA MEMANG AWESOME?? ~

Entry ini adalah rentetan dari entry ini, ABANG-ABANG SAYA SANGAT AWESOME TAU! :)

Hanya sekali saya mengadu domba dengan mereka
Sekali! Ye memang sekali...
Bukannya mengadu apa pun...mengadu yang MySony tu dah banyak kali jatuh...
Pastu lembab kalah siput vavi...Pastu asik 'hang' jer
Rasa bila dah jatuh tu, macam nak hempas lagi dan lagi
Geram....tp sayang tau sebenarnya...

Okeh..igtkan aduan rakyat saya pada mereka tamat begitu sahaja
Tapi ada satu hari ni, beberapa hari selepas adegan mengadu manja tuh, bangah bertanya "mahu phone baru kah??"
Haishhh soalan apekah ini...tapi saya menjawab dgn rasional..
"Kalau bagi free nak la...kalau beli sediri takpelah..."
Maka beliau berkata-kata lagi.. "nak cakap...abg pun dah stuju nak sponsor skit...share2 laaa..."
Glupssss....saya tanya.."ko x sponsor??"
Beliau menjawab..."boleh jerrr"
Apakah lagi jawapan yang harus diberi melainkan YA?...maka saya jawab YA!!
Tapi...mereka yang menentukan phone apa yg harus dibeli...
Itu syaratnya supaya saya tidak salah membeli telefon..katanyaaaaa...
Ermmm...

So, saya menerimanya...inilah...
 "My Baby Pearl"



Sayang sangat dengan "MySony"...ramai yang nak membelinya..
Saya ingat kalau ada yang nak beli, saya nak jual walau berat hati
Klo dibiarkan simpan pun rosak begitu jer kan...baik jual...
Tapi Ibu menawarkan hati nak guna phone tu...maka, MySony masih didepan mata
Tak jadi nak rindu-rinduan...hahaha

Terima kasih MySony yang berjasa selama 2tahun 3bln kepada saya
Jasa baktimu akan ku kenang... :)

Show off jap paper bag Maxis...heh heh heh...

Alhamdulillah....rezeki dari Allah...
Melalui abang-abangku...
Terima kasih hero-hero Malaya saya... :))))))

2 comments:

  1. Replies
    1. hehe...just go n get for ur own...klo x kne jd adik bradik la...haha

      Delete