Tuesday 25 June 2013

~ BAWAL AIDIJUMA YANG AWESOME! ~

Assalamualaikum...

Haip...haip...nak tau x???
Bukan sahaja abg-abg saya yg awesome, malah tudung bawal dari Aidijuma pun sgt awesome tau
Abg-abg saya tu akan berterusan ke'awesome'man nyer...still kat high stage
Kire Aidijuma nih jatuh 2nd stage la...kikiki

Mahunya tak awesome, 50% less kot...
Marilah serbu beramai-ramai yer
Sale mereka sehingga 30 Jun ini sahaja
Kot ada lagi pun time nak raya nanti...kot laaa...


Saya dah dapatkannya...anda bila lagi???
Serius berbaloi-baloi...

Leh visit website aidijuma di sini... Aidijuma Online Store
Leh usha-usha dan beli online
Tapi untuk kepuasan dan pilihan yang lebih lagi, visit Concept Store mahupun Mobile Store
Leh visit FB Aidijuma pulak... Tudung Aidijuma - cetusan IDea Datin Norjuma
Pasti korang akan rasa tak nak balik...kikiki...

Meh nak share tudung-tudung bawal Aidijuma yang saya sempat beli last Saturday...


Teruja x??

Bukan semua ni saya punya yer...
7helai kat atas tu kiriman orang...
Yang bawah tu barulah saya yg punya...

Selamat membeli...
Entry ni bukan dibayar yer...saja nak share...

;)

No comments:

Post a Comment