Tuesday 30 April 2013

~ PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2013 ~

Wahai pencinta-pencinta buku...dah menjejaki PWTC ke belum???
Ada masa lagi sehingga 5 Mei 2013 tau...serbulah utk dapatkan buku-buku pilihan anda

Saya???
Saya dan pun menjejaki PWTC semalam
Perasaan saya?? Teruja kot...banyak betul buku yang nak dibeli
Cuma bile pk balik, boleh habes baca ke sebelum KLIBF 2014??
Maka, saya berkira-kira jugalah membeli

Oh ye...saya ke sana dengan kemba saya...Intan Suraya
Dia pun memborong buku tak hingat
Oit..oit...apsal aku tak perasan ko bli buku gambar Bob Lokman tuh???kikiki
Nyorok-nyorok plak beli eyh...aku bli buku Tun Mahathir open jer...kiki
Nampak tak tu buku Doktor Umum tu...hahaha
Tak rugi korg pegi serbu Pesta Buku nih
Kalau tak membeli pun, korg boleh lihat gelagat org-org yang mencintai buku dan mendalami bahan bacaan dengan rakusnya berbakul-bakul membeli
Saya rasa dia berabes beratus jugak tuh...tak berkira langsung untuk bahan ilmiah
Bilalah saya nak jadi macam tu...asik beli buku lagha jer...hurmmm

Nilah buku yang betul-betul menarik minta saya utk beli
Tak tau kenapa perasaan saya lain bila baca sinopsis dia
Membaca pengalaman org utk pengajaran diri sendiri...
3 buku tu dari keluaran Dubook Press

Buy 3 free 1
Yang free tu majalah HIAS ...
Saya dari rumah dah plan dengan terujanya nak beli buku tulisan idola saya Tun Mahathir Mohamad
Doktor Umum untuk pembangunan Malaysia
Idealogi bernas dan perancangan hebat sehingga Malaysia megah di mata dunia
Pemimpin sekarang hanya perlu meneruskan kegemilangan yang beliau bawa untuk terus memajukan Malaysia dengan ideologi tersendiri
"Sophie Kinsella"...memenuhi tuntutan Bangah...baeklah saya baca English Novel lepas nih
"Dear Dumb Diary"...sempoi jer...buku adik-adik yang mudah difahami...baca sinopsislah...
Semua ni saya beli di Booth MPH

Curi-curi Cinta, novel terbaru dari Siti Rosmizah selepas Takdir Itu Milikku
Haruslah beli sebab saya pencinta novel Siti Rosmizah
Semuanya saya ada...semua... :)
Booth SR Publication

Buku menyucian hati
In shaa Allah...kearah yang lebih baik...
Booth Karangkraf

Saya memang suka membaca
Cuma saya tak ada masa yang lebih nak membaca
Kena bahagikan masa betul-betul
Kank ada jugak buku study saya tak usik langsung
Dekat 10buah buku jugak saya beli
Saya target sehingga Pesta Buku tahun depan utk habeskan semuanya
In shaa Allah...

 Inilah semuanya yang saya beli semalam...
Jumalah keseluruhan ialah RM200...
Saya menggunakan Baucer Buku RM100..
Maka saya menggunakan cash sebanyak RM100..
Berbaloi-baloi...
 :)

4 comments:

  1. wah seronoknya dah pergi... masih belum berkesempatan lagi nak pergi...tengoklah esok macam mana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaa...kena cepat tau...sbb kkdg kite terleka...tetbe dah last day jer...klo last day ni mmg ramai sgt orgnya...hehe... takpe take ur time...pasang niat dulu...hehehe

      Delete
  2. Salam ziarah

    best kan, akk dah g hari kedua...serbu karya seni dengan ady putra hehehe, mmg berbaloi novel diskaun rm5.00

    ReplyDelete
    Replies
    1. best sgt...tersangat best tgk buku byk2 rase mcm nak borong semua...hehehe... sy dah follow yer...

      Delete