Tuesday 30 April 2013

~ MENANG PRODUK HADA LABO FROM COSMOPOLITAN ~

Heh heh heh...gelak berlagak
Kompem ko tak menang lagi lps ni Intan kalo berlagak tak hingat!
Tak...tak...saya sebenarnya teruja terlebih
Rezeki saya ada lagi ghupenye utk menang contest nih

Saya menang produk Hada Labo dari Majalah Cosmopolitan
Teruja weh sbb salah satu produk Hada Labo ni adalah pemenang bagi Anugerah Pencerahan Terbaik Cosmopolitan 2013 bawah kategori Serum Pencerahan Terbaik (bawah RM100)
Inilah produknya yg saya katakan...
Haaaa...teruja tak dengar?? Tambah-tambah ko dpt free kan...haruslah menggunakannya..
Keseluruhan jumlah kemenangan ialah RM150...so, Hada Labo ni boleh tahan mahal-mahal jugak..
Makanya saya hanya dapat 3 produk sahaja...Alhamdulillah...
Kalo tak silap saya ini adalah kali ke-4 saya menang hadiah sejak-sejak berjinak-jinak dalam contest melalui majalah nih...

1st dulu dari majalah Cleo...dapat 1set produk Bio-essence
2nd dari majalah Female...dapat 1set produk Ellips utk rambut
3rd dari majalah Female...produk Averine + Dermatology skin treatment dari AsterSpring
4th dari Cosmopolitan...yang ni lah dapat produk Hada Labo...

So, saya tengah review tentang produk Hada Labo nih
Dengarnya produk ni bagus..ermmm...bolehlah menggunakannya...
Lepasni nak menang lagi boleh??? In shaa Allah.... :0

P/S: Dalam Majalah Cosmopolitan Mei 2013 ada senarai pemenang utk Mac 2013...nama saya naik lagi!!! Rezeki lagi...syukur!

No comments:

Post a Comment