Saturday 7 April 2012

~ SAHABAT...SAHABAT SEJATI ~

Sahabat sejati...lirik dia penuh bermakna
Menusuk hingga ke kalbu
Tiba-tiba merenung diri sendiri
Adakah saya ni sahabat sejati buat kawan-kawan saya???
Mungkin belum jadi yang terbaik

Dedicate lagu ni buat semua yang bergelar sahabat saya

Especially Cik Tan, Cik Ja & Mak Nana...13 tahun beb kita bersama...
Bermacam kenangan dah tercipta dan kekal dalam kotak memori

To Kak Piah, Rusa Nani, Yuu & Ayu...3 years we being together...
and another years we stay friend forever...

To all my sister..
Kak Lissa, Kak Yana, Kak Jaja & Ida...
It's maybe just begun...
But it's create a wonderful feeling being with u all...

Layanzzzz...



Sahabat Sejati

Album : See You D IPT
Munsyid : Unic
http://liriknasyid.com


Ku biar kalam berbicara 
Menghurai maksudnya di jiwa 
Agar mudah ku mengerti 
Segala yang terjadi 
Sudah suratan Ilahi 

Ku biarkan pena menulis 
Meluahkan hasrat di hati 
Moga terubat segala 
Keresahan di jiwa 
Tak pernah ku ingini 

Aku telah pun sedaya 
Tak melukai hatimu 
Mungkin sudah suratan hidupku 
Kasih yang lama terjalin 
Berderai bagaikan kaca 
Oh teman, maafkanlah diriku 

C/O : 
Oh Tuhan 
Tunjukkan ku jalan 
Untuk menempuhi dugaan ini 
Teman, maafkan jika ku melukaimu 
Moga ikatan ukhwah yang dibina 
Ke akhirnya 

Aku tidak kan berdaya 
Menahan hibanya rasa 
Kau pergi meninggalkan diriku 
Redhalah apa terjadi 
Usahlah kau kesali 
Mungkin ada rahmat yang tersembunyi

2 comments:

  1. intannnnn!!!! i just found ur blog! (gosh so teruk as a fren, appology for that - truly) huhu...got my name on ur Ntry...excited! thanx fren! u do my 'sahabat sejati' (",)

    ReplyDelete
  2. waaaa...sgt terkujat ko komen di sini...hahahha...diari picisan aku ni...cane ko leh jumpa nih??? (masih terkujat...)

    ReplyDelete