Wednesday 9 November 2011

~ 091111 - TAK BEST LANGSUNG! ~

Tgk tarikh pun mmg dah tau x best
Susun atur nombor tu jer cam serabut
Jadi...dari awal pg nak pegi keja sampailah balik rumah, X BEST!


  • Pagi-pagi nak wat aksi sentap-menyentap...maaflah, saya kalau kite wat x layan sikit kat dia epas tu dia nak sentap-menyentap, memang saya tak layan sampai sudah...dah penat!
  • Memang tiada kesudahan lagi...masih buat tak tau dan hati saya bersedih lagi...tolonglah berakhir semua ni...depan orang dia taknak tegur saya..saya makan hati tau...tapi bile tiada orang baru dia nak tegur tp secara biasa jer...maunya x merana hati nih???
  • Sedih tak hati bila orang yang kita suka secara senyap-senyap, tapi sebenarnya ada kehidupan dia sendiri dgn org lain??? Okeh, saya kena betul-betul letakkan hati saya pd tempat yang betul...dia bukan sesiapa pun....
  • Dan...apakah perasaan kamu kalau orang yg pernah hadir dalam hidup kamu, orang yang pernah menjadi kepentingan dalam hidup kamu, orang yang pernah menjadi yang paling istimewa dalam hati kamu...kini mahu melangsungkan perkahwinan dengan orang lain?????????? Tahniah kamu...!
Okeh...sedang menangis mengenangkan semua nih...terpaksa berundur sementara untuk menulis post seterusnya...

No comments:

Post a Comment