Sunday 29 May 2011

~ HANYA LUAHAN HATI...APA YANG SAYA RASA ~

Tak dapat nak pastikan apa perasaan saya sekarang...
Gembira?? Sedih?? Kecewa?? Jeles?? atau apa....
Yang pasti saya rasa nak menangis dan menangis...
Saya tiada teman saat ni untuk berkongsi perasaan hati saya...
Bercampur baur..."all-in-one feeling"...

FRUST!!!!
Itu yg sebenarnya....
Kecewa sebab selalu main tepuk tgn tp x bunyi...
Susah jadi Intan Sufinaz nih...senang sangat sayang dengan orang...
Tapi saya ada pendirian sendiri...
Sayang memang sayang tapi ada batas...
Jadi xderlah kecewa sangat...

Cuma saya sedih sebab dia langsung xder perasaan...
Sayang sebagai kawan pun tah-tah xder...
Tindakan dia pada saya pun tak seperti yang diharapkan...
Sekali, dua kali, tiga kali...ok laaaa...
Tapi kalau berkali-kali saya sentap yer di situ...
Perasaan orang bernama Intan Sufinaz ni memang senang tersentuh...
Touching terlebih...kecik hati tak abes-abes...

Tapi...selepas apa yang berlaku seharian ini bersama dia...
I just realized that he's not the one being for me...
Maybe he's being as my goodfriend...bestfriend...
But not for more than that...
And I should limit my kasih sayang to him now...just friend...
And set up my mind to accept him as friend only....

Terima kasih TUHAN...
Untuk kesedaran pada saya tentang ini...
Agar saya tidak terus menipu diri sendiri dengan perasaan...
Agar saya sedar dengan keadaan sebenar...
Untuk tidak terus berkhayal dengan perasaan sendiri...
Alhamdulillah....


No comments:

Post a Comment