Wednesday 11 May 2011

~ SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG...TAPI.... ~

Still in happy mood...cheers up!!!!
~ Sambil menyanyi riang ~

Entry nih???
Ermmmm...berkaitan saya dan orang-orang di sekeliling saya...
Yang tiada kaitan dengan hati dan perasaan...
Ada...ada...tp bukanlah seperti perasaan yg sebelum ni..
Berkaitan hati dan perasaan sebab mereka adalah orang-orang yg dekat dengan saya...
Oleh sebab itu, mereka adalah orang-orang yg saya sayang...
Ye...yang semakin hari saya semakin sayang...  ~ keep smiling ~

Tapi.....
Eh! ada tapi...tapi pulak kan...hehe...
Yang semakin hari semakin sayang....dan menjadi semakin dekat ~ pun ada...
Yang semakin hari semakin sayang....dan menjadi semakin disayang ~ pun ada...
Yang semakin hari semakin sayang....tapi...menjadi semakin jauh ~ pun ada...
 So...focus utama adalah  'semakin hari semakin sayang...tapi...menjadi semakin jauh'

Tiada penjelasan di situ kenapa dan kenapa...
Itu hanyalah perasaan saya apa yang saya rasa...
Mungkin hanya mainan perasaan je...
Tapi itulah yang saya rasa...

Tapi mungkinkah segalanya sebab.........................~teeettttttt~

Ops! Siaran hilang....hehe...

No comments:

Post a Comment