Tuesday 22 January 2013

~ BERAMAI-RAMAI DI PENGHUJUNG 2012 ~

Baru sempat nak update belog ku...hehe :)

Okeh...wikend terakhir 2012, rumah penuh okeeeyyyy...
Abg-abg...kak-kak ipar...anak buahku yang bambam pun pulang ke Seremban
Makanya macam-macamlah ragam perangai..
Dah ramai-ramai biasa rajin nak masak, tapi makin malas pulak jadinya
Boleh kata sampai cuti tahun baru tu kitorg makan kedai sahaja...
Bangah n Kak Nina kuar ber'shopping'an...
Baliknya dia bawak donut J. Co.
Lama kot tak makan donut J. Co.
Maka saya dengan keterujaan ambil gambar Abg yang lebih teruja dari keterujaan saya
 Ini Abg saya...ye Abg sulung!

Oh, ada Durian Crepe juga yang dibeli oleh Kak Ct...
Isteri kepada Abg saya nuuun kek ateh tu haaa...hahaa
Masa takde, ngengade nak rasa..
Dah ada, saya makan 3 tau
Lepastu cakap kat abg 'org x suke sgtlah'
Abg jwb 'yelah, tp ko makan 3 kan...? xsedap ker tu??'
Pandang Abg sambil senyum menyeringai...hahahaha


Happy last wikend in 2012...sgt!!!

No comments:

Post a Comment