Thursday, 6 September 2012

~ SUPER DUPER COMBO RAYA 2012 : EPI03 ~

Nama pun raya...
Tak sah kalo takde bunga api..mercun..
Kat kampung saya juga tak ketinggalan..
Tambah-tambah geng sepupu 'owwseeemmm' beraya bersama
Makanya, pada raya pertama malam kami membuat ledakan besar-besaran
Malangnya, amek gambar dimalam hari dan terlalu pandai sgt menggunakan teknologi canggih tersebut...
Lupa la pulakkkk nak on flashhhh...apa sudahnya gambar semua golap gelitooo...
Tak dpt lah nak menepek gambar riang ria saya bermain bunga api...cis!!!!!

Tapi saya ada video kitorg bakar bunga api merdeka
Ada sesuatu yang berlaku...
Tgk 1st video ni dulu...jeng jeng...

video

Haaaa...sumbu bungo api eh terputus
Makanya ia terhenti la pulakkkkk
Tapi hasil dari kepakaran geng-geng 'owwwseeeemmmm' yg diketuai oleh ayah saya a.k.a. paklang kepada sepupu2 saya, sumbu tersebut telah disambung dan dibakar semula...
Meh tgk sambungan video tersebut...kikiki

Aaaaaaarrrggggghhhhhh...menyampah ok sbb byk kali try upload 2nd video tp x berjaya...
Nnt2 lah sy upload yer...tertekan jap...huishhh!!!

No comments:

Post a Comment