Friday 10 February 2012

~ MAAFKAN SAYA... ~

Harini pergi site ngn momma mia
Dari Seremban ke Port Dickson ke Pedas ke Kuala Pilah ke Seremban
Walaupun bukan saya yg drive, tp penatnya saya terasa
Penat otak ni lg hebat...lemah sendi-sendi memikir tau...
Makin wat ambush ke site, makin jadi bertambah byk kerja
Penat!!! Penat!!! Sgt Penat!!!

Saya tau...dia nak bergurau jer...
Tapi kepenatan saya tak mampu nak bergurau di petang hari
Saya pikir nak balik jer td...
Jadi, saya dah termarah dia tak pasal-pasal
Serba-salah saya bila tgk muka dia macam sedih
Sayu jer bila dia berlalu pergi
Hati saya yang terase kecewanya
Bukan niat nak buat macam tu
Tapi saya betul-betul penat

Kesian kamu....saya minta maaf yer...
Maaf sgt-sgt...


***Kenapa masih ade perasaan serba-salah tuh?? Masih ada lg ke 'perasaan itu'?? Yg pasti sayang masih ada...***

No comments:

Post a Comment