Sunday 22 September 2013

~ LANTAK! ~

As salam...

Org akan ckp saya ni membebel tah pape tah..
Balik-balik cerita psl org tu, org ni, psl dia tu, psl dia ni.. Suka hatilah sbb mereka tu org2 yg saya sayang.. Ko xder dlm cerita ni, maknanya bkn org2 kesayangan sayalah!

Haaa nak igtkan balik.. Blog ni sapa yg pny?? SAYA YG PUNYA!
Ikut suka hati saya nak cerita apa pun.. 
Korg nak muntah, nak pengsan, nak bosan, ITU KORG PUNYA PSL!

Sebab apa saya buat mukadimah begini utk title post yg sepatutnya suci murni??
Sebab saya dah dgr2 org duk mengata belakang saya nih, main cuit2 lagi..buatlah begitu selagi boleh..klo sesuatu nikmat ditarik balik nnt, phm2 jela yer..bkn budak2 lg pooonnnnn..perangai nak buat manja2 mcm budak2 igt comel??
Jgn sampai lalu dpn saya, nnt saya pijak kaki baru tau..
Ceh!

Baru nak tune mood kepada yg lebih baik tp dah dgr cerita2 keji begini.. 

Saya dah cermin diri sendiri.. Alhamdulillah bersyukur dgn kurniaan Allah pada saya..tak payah nak kontrol cun..nak cover hensem.. Sbb saya tau saya comel..

Haaa..mulalah nak dengki tu..dah2 la tu kontrol ayu tu..ckup2 la bajet hensem..
Dah berdiri depan cermin tak? Amacam?



No comments:

Post a Comment