Wednesday 26 October 2011

~ FEELING UNDER CONSTRUCTION ~

Hurmm
Perasaan pun ada 'under construction'
Sedang memperbaiki masalah perasaan yg selalu mendukacitakan

Sejak akhir-akhir ni hati saya senang betul tersentuh
Sebelum ni pun sama
Org yang bernama Intan ni mmg cepat 'touching'
Tapi kebelakangan ni terlalu mudah berasa hati
Murah sungguh air mata ko Intan

Kadang2 orang tgk kita senyum...
Orang tgk kita ketawa...
Orang sering beranggapan 'oh,senang betul hidup dia,tanpa masalah!'
Mulalah ada suara2 yg bercakap 'happy je Intan..mesti ada apa2 ni...'
Kalau kita happy mesti bersebab ke?? mesti takde pape mslh baru bole happy ke???

Orang tak tau dalam hati saya menanggung seribu kesedihan
Gelak ketawa menutup resah kat hati
Senyuman mengsamarkan kedukaan yang ditanggung

Depan orang saya cuba sedaya upaya menahan rasa
Walau kadang2 terlepas juga rasa sayu hati
Tapi tahu tak yang setiap hari saya berendam air mata??
Tahu tak yang setiap saat dan ketika saya sentiasa mengingati dia??

Dulu...dia...
Orang yang selalu ada dengan saya
Orang yang selalu menasihati saya
Orang yang selalu menegur kesilapan saya
Orang yang berkongsi cerita dengan saya
Orang yang menyayangi saya
Orang yang menyenangkan hati saya
Orang yang menggembirakan saya

Bagaimana saya nak menafikan kehadiran dia dalam hidup saya??
Tp tak tahu dimana silapnya...mungkin dari saya sendiri...

Sekarang...dia...
Semakin jauh dengan saya
Semakin sukar untuk saya dekati
Semakin sukar untuk saya berkomunikasi
Semakin sukar melemparkan senyumannya
Tiada lagi gurauan dan suara2 dia menasihati saya...

Now u know how much I miss him rite???
Saya betul-betul rindu dengan dia
Sangat-sangat RINDU dengan dia
Walau apa pun yang berlaku antara saya dan dia
Saya tak mampu untuk menidakkan perasaan SAYANG saya pada dia
Sayang untuk dia tak pernah berubah
Ye...dia BUKAN KEKASIH saya...tp dia sebahagian dari hidup saya
Saya tak putus berdoa agar segala masalah saya dan dia dapat berakhir segera
Saya mohon pada Allah agar saya dan dia kembali seperti dulu


No comments:

Post a Comment